Wednesday, October 19, 2016

Forex Dag Trading Met $ 1000 ( Of Minder)

Forex Dag Trading met $ 1000 (of minder) Waar kan $ 1000 neem jy? en. wikipedia Forex dag handel met $ 1000 (of minder) is moontlik, en selfs winsgewend, omdat jy jou posisie grootte af kan beheer om so 'n presiese vlakke, en ook hefboom aan te wend. In die aandelemark kan jy nie dat so effektief te doen; wat jy nodig het om ten minste 100 aandele verhandel, en na 'n dag handel rekening in die VSA wat jy nodig het om 'n minimum van $ 25,000 te hê. In forex jy kan begin handel met minder $ 1000 dit beteken nie dat jy sal in staat wees om 'n lewe uit handel dadelik, maar jy kan jou rekening te bou deur volgende behoorlike risikobestuur, met behulp van 'n lae verspreiding makelaar en die plasing van sowat 2 tot 6 vinnige dag handel dryf in die span van 'n paar uur. Hier is die bloudruk vir die doen dit. Aan Opstel - Tipe Rekening en Broker As jy handel minder as $ 1000 en wil jou rekening te bou vinnig-Ek beveel handel deur middel van 'n ECN makelaar wat 'n naby nul verspreiding bied, asook handel oor 'n kort tyd-raam (soos 'n 1-minuut grafiek) met 'n tendens volgende strategie. Ek hou daarvan om met behulp van 'n ECN makelaar, want ek kan kapitaliseer op kort termyn geleenthede en nog bestuur my risiko. Met behulp van 'n normale makelaar met 'n 2 pit versprei op die EURUSD beteken jy betaal 4 pitte om in en uit te kry. As die handel 'n mini lot, elke pit is die moeite werd $ 1, so 'n handelsmerk is regtig kos jou $ 4. Dit is 'n geleentheid koste, want dit kan die moontlikheid van jou om daardie vier pitte elimineer. Aan die ander kant, my ECN makelaar vra my ongeveer $ 2.5 / 100K, so 'n mini lot (10K) kos my net oor $ 0,25 te kry en $ 0,25 om uit te klim ($ 0,50 totaal). 'N Mikro baie (1K) net kos sowat $ 0,05 om in en uit te kry. So my ECN makelaar is weg goedkoper (hulle normale rekeninge sowel, wat 'n baie lae versprei vir diegene wat nie op soek na die oorgang na ECN nog net te maak). Gedurende aktiewe keer, soos tydens die Amerikaanse en Londen sessie die verspreiding is tipies rondom 0,1 pitte (en dikwels 0 pitte); As jy 'n demo rekening oop te maak en 'n paar ambagte sal jy sien wat 'n massiewe voordeel dit nie met bekommerd oor die verspreiding te wees. Wanneer die hantering van 'n rekening minder as $ 10,000 (en veral $ 1000 en onder) altyd maak seker jy het die vermoë om mikro baie, ook na verwys as "0,01 baie" handel. Mikro baie gee jou die vermoë om werklik te verfyn jou posisie grootte en risiko. Ek beveel ook die gebruik van 40: 1 of 50: 1 hefboom. Die rede hiervoor sal later verduidelik word. Hoekom die 1-minuut Grafiek? Met geen verspreiding, kan ek aktief verhandel prys golwe wat gewoonlik oor 8 tot 15 pitte van begin tot einde. Ek het 'n wins teiken van 6 tot 9 pitte (potensiële meer op sekere ambagte), en 'n stop verlies van 3,5 pitte (maksimum, maar sodra die prys beweeg kan verminder word in my guns) en is in staat om die prys golwe wat jy sien handel op die 1-minuut grafiek tydens die Londense of vroeë Amerikaanse sessie. As die betaling van 'n 1 of 2 pit versprei, dit is feitlik onmoontlik, want net deur om in en uit die helfte van die prys beweging is opgeëet. Ek glo in nooit waag meer as 1% van die kapitaal op 'n enkele handel. wat beteken dat as ek kompromis n 15-minuut grafiek Ek kan net 'n paar ambagte in elke dag, en ek nodig het om die meeste van my dag spandeer kyk na maksimum 4% te maak (as ek wen twee ambagte met 'n 2: 1 risiko - tot-beloning verhouding). Nou 4% is 'n goeie dag terugkeer, maar dit is die beste scenario. Nou, kyk na 'n 1-minuut grafiek in die EURUSD en jy sal dikwels sien hierdie pragtige ritmiese tendense in die Londense en vroeë Amerikaanse sessie (nie handel te dryf rondom nuus). Wanneer jy nie hoef te bekommer oor die verspreiding jy kan kry oor 4 tot 6 ambagte binne 'n paar uur. Nou neem jy almal, jou soek na 'n wins van 12% in 'n kwessie van 'n paar uur (met die aanvaarding al oorwinnings en 'n 2: 1 beloning om risiko) te wen. Dit is belaglik om te aanvaar jy al jou ambagte te wen en maak 12% per dag. Jy sal nie; maar jou opwaartse potensiaal is groter deur 'n paar meer ambagte (wat nog hoë waarskynlikheid al), beperk jou handel 'n paar uur en in staat is om munt te slaan uit die pit golwe wat gereeld voorkom tydens die Londense en vroeë Amerikaanse sessie 8 tot 15 . Ook deur die handel die kleiner tydraamwerk jy kan nog steeds die risiko 1% van jou rekening en probeer om 1,5% of 2% maak op die handel (1,5 of 2: 1 beloning-tot-risiko), wat beteken dat jy potensieel 'n 1.5% tot 2% wins (op jou rekening) in 10 of 15 minute in plaas van 'n paar uur die handel 'n langer-voorraad. Die klein tyd raam en goed beheer risiko kan ook hefboom effektief te benut om 'n inkomste te produseer. Forex Dag Trading met $ 1000 (ongeveer) - Verwagtinge As jy regtig sit in 'n werk op 'n demo rekening praktiseer strategie implementering. en vashou aan nie waag meer as 1% van jou rekening, kan jy bestendige groei 'n $ 1000 rekening dag handel forex, en hopelik maak 'n inkomste daaruit. Aanvaar 'n wen persentasie van 55% (met die implementering van strategie verfyn, kan dit verhoog met verloop van tyd), 4 ambagte per dag, en met behulp van 'n stop van 3.5 pitte en 'n teiken van 6 pitte. Ek het eintlik vind 7-9 pitte baie realisties met behulp van 'n tendens volgende strategie op die 1-minuut EURUSD grafiek te wees nie, maar konserwatiewe ons sal 6 pitte gebruik. As jy jou $ 1000 rekening vir 20 dae handel uit die maand, en gebruik 'n vaste posisie grootte van 27 mikro baie (wat risiko hieronder $ 10 of 1% van die rekening hou), hier is wat jy potensieel kan maak in 'n maand: 20 dae X 4 ambagte = 80 ambagte 55% van 80 ambagte is winsgewend = 44 wen ambagte en 36 verloor ambagte A wen handel is 6 pitte ($ 0,60 per mikro baie) X 27 mikro baie = $ 16,2 A verloor handel is 3,5 pitte ($ 0,35 per mikro baie) x 27 mikro baie = $ 9,45 Wen handel totale is 44 ambagte X $ 16,20 = $ 712,80 Verloor handel totale is 36 ambagte X $ 9,45 = $ 340,2 Maandelikse wins (uitgesluit kommissies) is 712,80 $ - $ 340,20 = $ 372,60 Totaal kommissies is 80 ambagte X 27 Mirco baie X $ 0,05 (ronde trip) = $ 108 Maandelikse wins (insluitende kommissie) is 372,60 $ - $ 108 = $ 264,60 Forex Dag Trading met minder as $ 1000 - 26% per maand! Dit is 26% per maand. Dit lyk baie hoog, en vir die meeste handelaars is dit. Neem 'n stap terug al en besef hefboom word op groot skaal. Die rekening is slegs $ 1000, maar ons neem posisies van $ 27,000 (27 mikro baie). Met ander woorde ons aged 27: 1 om hierdie opbrengste te maak. 1 of 50: Daarom, moet die rekening hefboom ongeveer 40 wees 1, maar daar is geen behoefte aan meer hefboom as dit. Sonder hefboom jy maak minder as 1% per maand omdat jy die groter posisie grootte nie kon neem, maar met hefboom wat jy maak 27%. Handel op hierdie manier kan hefboom effektief te benut om opbrengste te verhoog. Ek het geen probleem met hefboom omdat elke handel het 'n stop verlies op dit en ek het nooit handel binne sowat 5 minute van nuusberigte. Daarom, terwyl ek 'n paar klein glip op die vreemde handel kan kry, is dit baie onwaarskynlik dat die ontsporing is nog genoeg om my verhandeling dag seer, laat staan ​​nog die rekening (maar ja, kan dit gebeur). Ek het ook oor die algemeen net handel die EURUSD (of ander baie gewild pare) gedurende die laat Londen sessie of vroeë Amerikaanse sessie wanneer likiditeit is op sy hoogtepunt. My makelaar bied ook 'n Meta Trader plugin wat outomaties plaas tot stilstand kom en teikens. Ek stel wat ek wil hê dat die stop en teiken (in pitte) en toe ek 'n handelsmerk te betree die stop en teiken word outomaties ingestel. As ek wil die teiken effens keer in 'n handel te pas kan ek net sleep die einde van die prys wat ek wil, reg op die grafiek. Ek raai hierdie tipe prop sodat risiko sodra die einde gaan uit beheer, en ambagte kan baie vinnig gedoen word. Forex Dag Trading met minder as $ 1000 - Finale Woord Dit is onwaarskynlik meeste handelaars sal ooit 'n vlak waar hulle 26% per maand (selfs met hefboom) kan maak te bereik, selfs al is die eenvoudige wiskunde hier maak dit lyk baie maklik. Die punt is, is dit moontlik om 'n groot opbrengs selfs met 'n $ 1000 rekening te maak. Ek glo vas jy eintlik nodig het om jou risiko te beheer en hou dit klein-gevaar 1% van die kapitaal of minder per handels - om goeie wins te maak. Deur die gebruik van 'n ECN makelaar (hier is die een wat ek gebruik: ECN Rekeninge (en normale rekeninge)) en handel oor 'n klein tyd raam, kan jy 4-6 ambagte binne 'n paar uur. Sedert die risiko baie klein gehou word (sê 3 tot 5 pitte) jy kan verhoog jou poste grootte met hefboom wat dit moontlik maak vir 'n goeie opbrengs algehele, in die veronderstelling natuurlik jy winsgewend te begin met is.


No comments:

Post a Comment